وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

کاکا

شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد یا بعید! اما چرا رونالدو نه؟ یا کاسیاس یا بازیکن دیگری؟ کریستیانو رونالدو بیشترین هوادار را در شبکه های اجتماعی دارد به طبع باید محبوب ترین بازیکن هم باشد یا کاسیاس که محبوب ترین بازیکن ورزشی در کشور اسپانیا است.

اما این محبوبت وجه دیگری دارد و داستان کاکا کاملا متفاوت است. کاکا در تابستان امسال در استانه جدایی از رئال مادرید بود اما دستمز بالای وی مانع از جدایی کاکا از جمع کهکشانی ها شد شاید خیلی از هواداران کاکا دوست داشتند که او دوباره به میلان بازگردد و شاهد دوران باشکوه مجدد شماره ۸ تیم ملی برزیل در تیم ایتالیایی باشند اما این اتفاق رخ نداد اما با وجود عملکرد خوبش در بازی های اخیر رئال مادرید به تیم ملی برزیل پس از دو سال دعوت شد و در حال حاظر نیز برای فیکس شدن در بازی با بارسا در ال کلاسیکوی سوم فصل دارد.

کاکا فراز و نشیب های زیادی در رئال داشته و بحث اصلی نقد های مربوط به بازیکن برزیلی نیز در ارتباط با هزینه بالایش در رئال و عملکرد نه چندان خوب او در رئال مادرید, همین مسئله نیز با عث شده تا نقد ها فروانی در مورد کاکا در رسانه های اسپانیا و مخصوصا آ.اس و مارکا و حتی در سایت خیلی کوچک ما نوشته شود اما همیشه تمامی این تحلیل ها با یک جواب از سوی کاربران مواجه شده است.

همواره در این پست ها در سایت های اسپانیایی و سایت ما کاربران از بازیکن برزیلی دفاع کردند و در نظر سنجی هایی که نام کاکا در ان مطرح شده باشد برای وی همیشه اتفاق مثبتی رخ داده است.




Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 1403
بازدید کل : 133107
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1